Call-center funcţional la APAREGIO

de LM 0

S.C. Aparegio Gorj S.A., operatorul regional de apă şi canalizare, a lansat un serviciu de tip call-center destinat abonaţilor săi, disponibil non-stop apelând numărul de telefon 0253. 920 (tarif normal – număr fix Telekom). Astfel, abonaţii persoane fizice au posibilitatea transmiterii indexului autocitit între zilele de 26 şi 29 ale fiecărei luni, procedura fiind similară cu cea a altor furnizori de utilităţi. De asemenea, aceştia pot transmite sau înregistra sugestii, sesizări sau reclamaţii adresate operatorului regional.

„În paralel funcţionează şi platforma online a societăţii, disponibilă pe site-ul www.aparegio.ro unde abonaţii înregistraţi au posibilitatea de a transmite indexul autocitit (serviciu destinat doar persoanelor fizice, neînscrise într-o asociaţie de proprietari), de a accesa informaţii despre contracte, facturi, plăţi, configura alerte prin email (factură, apropierea scadenţei, mesaje personalizate din partea companiei) şi, de asemenea, este disponibilă opţiunea de plată on-line a facturilor”, se arată într-un comunicat de presă al APAREGIO.

Distribuie articolul